姓名:
位置: 香港, China

馮公志文, 字頌世, 邪狂乖張, 玩世不恭, 後得真主釋之, 故號自由人耶。

星期三, 1月 03, 2007

做醜人

話說今日無啦啦俾老世昆左去深圳開大會, 深圳有個唔係跟我的 Sales 跟嘢跟得很差, 所以老世就在大會中抽稱佢。

點知, 响條友仔在大會中的 present 又真係好鬼差, 老世就要我當住全公司人面前, 一個個 point 的插他, 記住, 佢唔係跟我 ....

最後, 老世仲問多我一句: Freeman, 你話佢合唔合格? 因為佢個 present 真係好鬼差,我又被逼數左好多個 point, 我只好答唔合格, 但佢也有優點。 老世就馬上炒左佢

其實要炒人又何苦借我過橋呢?

0 Comments:

發佈留言

<< Home