姓名:
位置: 香港, China

馮公志文, 字頌世, 邪狂乖張, 玩世不恭, 後得真主釋之, 故號自由人耶。

星期一, 11月 20, 2006

搞笑名字

早排, 公司請左件新同事, 佢叫阿Joe, 姓翁o既, 所以又稱"糟殃"

其實我身邊的人名字都好奇怪, 比方說:

我弟弟, 叫 Michael, 姓馮o既, Microphone 是也

我妹妹, 叫 Eva, 姓馮o既, Ear phone 是也

小弟, 以前叫 Terry, 姓馮o既, Telephone 是也

我個客, 佢父母一定不懂廣東話, 因佢叫黄久鴻, 無錯, 係狗熊

我在大陸的一個下屬, 佢叫 Mike, 姓周, 我地叫佢"咪走"

我第二個上司, 男人老狗叫陳偉, 一來同我亞洲小姐同音, 二來, 响公司做大佬, 自然被人叫"偉哥"

以上名字, 全部屬實

0 Comments:

發佈留言

<< Home