姓名:
位置: 香港, China

馮公志文, 字頌世, 邪狂乖張, 玩世不恭, 後得真主釋之, 故號自由人耶。

星期一, 11月 20, 2006

搞基

又講下"糟殃":

查實"糟殃"對我o黎係講係一個幾特別的人, 自畢業後, 同學各散西東, 一直踫不到一個同我一樣鐘意又懂舞臺表演及電影的人而"糟殃"就是少數同我志趣相投的人。

另外, 佢真係一個勁温柔的人。這半年來, 在我老品的高壓統治及恐佈襲擊下, 來來去去請了回來又離職的同事, 都有成廿人, 這些人有兩種, 一是怕了老品, 馬上 Resign, 二是同老品日日"撑到恆", 爭取基本尊重的人。

而"糟殃"的特別之處, 就是與老品據理力爭時, 從來都是心平氣和, 勇敢得o黎絕不衝動, 處處散發出成熟而温柔的大將之風, 搞到我特別鐘意同佢吹水食飯。

但可借的是, 佢好似見緊其他工, 自己當堂有種依依不捨的感覺, 果種感覺真係有 D 似搞基

0 Comments:

發佈留言

<< Home